Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Posiada 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach. Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia "big data" w "smart data", zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.
Więcej na: www.gfk.pl
Ipsos w Polsce wchodzi w skład międzynarodowej grupy badawczej Ipsos, obecnej w 84 krajach świata. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych, reklamy, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów oraz w badaniach opinii w sektorze publicznym i prywatnym. Dostarcza informacji marketingowej i badawczego wsparcia klientom z takich branż jak: dobra szybkozbywalne, telekomunikacja, media, reklama, paliwa, farmaceutyki, motoryzacja, bankowość, finanse, instytucje publiczne. Ipsos w Polsce koordynuje projekty badawcze w 30 krajach świata.
Zespół Ipsos w Polsce liczy 150 osób. Doświadczenia badacze, konsultanci i analitycy korzystają ze swojej doskonałej znajomości polskiego rynku oraz z wiedzy międzynarodowych ekspertów. Do dyspozycji mają licencjonowane narzędzia badawcze i bazy danych umożliwiające porównywanie wyników badań.
Ipsos posiada doskonale zorganizowana sieć ankieterską, laboratoria do badań jakościowych i nowoczesny system CATI@Home, służący do przeprowadzania wywiadów telefonicznych przez ankieterów pracujących z domu. Firma jest uczestnikiem porozumienia w sprawie stosowania Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Ipsos jest przedstawicielem organizacji badawczych działających w Polsce i na świecie. Wszystkie projekty badawcze realizuje zgodnie z obowiązującymi w badaniach rynkowych i społecznych standardami etycznymi i profesjonalnymi.
Celem realizowanych przez nas projektów jest wskazanie Klientom optymalnego kierunku działania. Dane zgromadzone podczas badań są dla nas tylko środkiem. Interpretując wyniki badań, unikamy stereotypów, aby inspirować klientów i wraz z nimi poszukiwać nowych, najkorzystniejszych rozwiązań. Nasze badania i analizy służą wybraniu strategii, która pozwoli osiągać założone cele.
Nasze specjalizacje:
Więcej na: www.ipsos.pl
© Polskie Badania Wyborcze 2019