- Wyborczy Serwis Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii -

ipsos

Ipsos

Ipsos w Polsce wchodzi w skład międzynarodowej grupy badawczej Ipsos, obecnej w 84 krajach świata. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych, reklamy, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów oraz w badaniach opinii w sektorze publicznym i prywatnym. Dostarcza informacji marketingowej i badawczego wsparcia klientom z takich branż jak: dobra szybkozbywalne, telekomunikacja, media, reklama, paliwa, farmaceutyki,  motoryzacja, bankowość, finanse, instytucje publiczne. Ipsos w Polsce koordynuje projekty badawcze w 30 krajach świata.
Zespół Ipsos w Polsce liczy 150 osób. Doświadczenia badacze, konsultanci i analitycy korzystają ze swojej doskonałej znajomości polskiego rynku oraz z wiedzy międzynarodowych ekspertów. Do dyspozycji mają licencjonowane narzędzia badawcze i bazy danych umożliwiające porównywanie wyników badań.   

Ipsos posiada doskonale zorganizowana sieć ankieterską, laboratoria do badań jakościowych i nowoczesny system CATI@Home, służący do przeprowadzania wywiadów telefonicznych przez ankieterów pracujących z domu. Firma jest uczestnikiem porozumienia w sprawie stosowania Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Ipsos jest przedstawicielem organizacji badawczych działających w Polsce i na świecie. Wszystkie projekty badawcze realizuje zgodnie z obowiązującymi w badaniach rynkowych i społecznych standardami etycznymi i profesjonalnymi.

Celem realizowanych przez nas projektów jest wskazanie Klientom optymalnego kierunku działania. Dane zgromadzone podczas badań są dla nas tylko środkiem. Interpretując wyniki badań, unikamy stereotypów, aby inspirować klientów i wraz z nimi poszukiwać nowych, najkorzystniejszych rozwiązań. Nasze badania i analizy służą wybraniu strategii, która pozwoli osiągać założone cele.

Nasze specjalizacje:

  • badania marketingowe: dotyczą problemów związanych z cyklem życia produktu i marki (zrozumienie potrzeb, tworzenie konceptu produktu, wprowadzenie na rynek, rozwój i strategia komunikacji). Badania prowadzone w Polsce są wspierane przez międzynarodową strukturę Ipsos Marketing.
  • badania reklamy: przeprowadzane na wszystkich etapach tworzenia i realizacji kampanii. Wyspecjalizowany zespół, należący do międzynarodowej struktury Ipsos ASI, wykorzystuje nowoczesne, sprawdzone na świecie narzędzia badawcze i wielotysięczną bazę wyników, która służy do porównań
  • badania satysfakcji i lojalności klientów: służą m. in. doskonaleniu standardów obsługi, poprawie struktury klientów, zwiększeniu udziału klientów kluczowych oraz podniesieniu ich wartości.
  • badanie opinii; analizy informacji zebranych od osób prywatnych i środowisk biznesowych na potrzeby przedsiębiorstw, sektora publicznego i organizacji pozarządowych.
  • badania mediów: Ipsos dostarcza rozwiązania badawcze dla firm z dynamicznego i scalającego się sektora mediów, technologii, rozrywki, gier wideo, usług internetowych i telekomunikacji.


Więcej na: www.ipsos.pl


© Polskie Badania Wyborcze 2019