Budowa kwestionariusza wywiadu
Maciej Siejewicz
Marketing and Communications Manager, w instytucie GfK od 1997 roku, odpowiedzialny za zarządzanie bieżącą komunikacją instytutu, równolegle prowadzi projekty jakościowe i ilościowe, głównie związane z problematyką społeczną i polityczną, ale także zamawiane przez podmioty komercyjne. Absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, doktorant tamże.
Constructing questions
for interviews and questionnaires:
Theory and practice in social research
(New ed.).
Foddy, W. H. (1994).
Cambridge, UK: Cambridge
University Press.
Developing a questionnaire (2nd ed.).
Gillham, B. (2008). London, UK: Continuum International Publishing Group Ltd.
Advising on research methods: A consultant's companion
Mellenbergh, G. J. (2008). In H. J. Adèr & G. J. Mellenbergh Huizen,
The Netherlands: Johannes van Kessel Publishing.
Questionnaire design, interviewing
and attitude measurement (New ed.).
Oppenheim, A. N. (2000).
London, UK: Continuum
International Publishing Group Ltd.
Wywiad kwestionariuszowy
dr hab. Zbigniew Sawiński, prof. IBE